مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-07سياسي

کاروان  پیاده شادی عید غدیر در بهاباد به حرکت درآمد


همزمان با هیجدهم ذی الحجه و روز عید غدیرخم، کاروان شادی غدیر در بهاباد به صورت پیاده با حضور انبوه عاشقان امامت و ولایت از مزار شهدای گمنام این شهرستان به حرکت درآمد.

- رییس هیات مذهبی شهرستان بهاباد در حاشیه حرکت این کاروان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیام غدیر برای امت اسلامی کنار گذاشتن اختلاف، تقویت وحدت، همگرایی و انسجام در جامعه است.

سید عباس حسینی بیان داشت: غدیر مهمترین عید شیعیان است و باید آن را پاسداشت و کودکان را با آن آشنا کرد، به همین دلیل باید جشن غدیر بسیار باشکوه برگزار شود.

وی با بیان اینکه غدیر یکی از اعیاد بزرگ اسلامی است که در بین شیعیان و مسلمانان جایگاه ویژه ای دارد و اثبات آن با سندهای محکم هم از سوی علمای شیعه و اهل سنت تایید شده است، افزود: غدیر یک واقعه نیست؛ بلکه یک مکتب و جریان حق علیه باطل و ظلم و ستم است.

حسینی افزود: در طرح کاروان شادی و نشاط بسته های فرهنگی و بسته های پذیرایی توزیع شد که این طرح صبح امروز در مسیر کاروان با برپایی موکب های مستقر در مسیر انجام شد.

رییس هیات های مذهبی بهاباد از همه کسانی که در برگزاری این کاروان همکاری کردند و با برپایی موکب هایی در مسیر کاروان از شرکت کنندگان پذیرایی کردند، تشکر و قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان  پیاده شادی عید غدیر در بهاباد به حرکت درآمد

کاروان  پیاده شادی عید غدیر در بهاباد به حرکت درآمد